donderdag 1 september 2011

Ons geheimpje

Ik lees zoveel leuke blogs, met zoveel plezier dat ik nu ook maar eens ga beginnen.
En wat is een mooier moment dan de 1e dag van de (meteorologische) herfst.

Ik ben dol op de seizoenen, maar vooral de herfst heeft een speciaal plekje in mijn hart. Het is het begin van een nieuw schooljaar, wat in het verleden altijd een spannende tijd was. Maar ook een tijd vol goede voornemens, die doorgaans ruim vóór de herfstvakantie alweer waren verdwenen. Maar dat terzijde.

De komende tijd staat in het teken van een aantal leuke projecten. Allereerst heb ik een opdracht gekregen om een taart te maken voor een bruidspaar. Altijd een uitdaging en heel leuk om te doen.
Volgende week moet de taart af zijn!

Meteen daarna is mijn oudste dochter jarig. Weer taart dus. De dame mocht zelf bedenken wat ze wilde op de taart. Ik zal beide taarten zéker hier delen.

Daarnaast ben ik bezig met een vest breien voor mijn jongste dochter én een quiltje maken voor mijn beste vriendin.
Vooral dat laatste is een groot geheim. Ze weet dat ik een quiltje voor haar maak, voor op de slaapkamer, maar ze mag er natuurlijk niets van zien. Omdat ik een lieve vriendin ben heb ik haar wel verteld welke kleuren er in de quilt zitten. Nieuwsgierig? Hou je vast!
  • rood
  • blauw
  • paars
  • zwart
  • geel
  • groen
  • en bruin
Klinkt vreselijk, toch? Je zal zoiets krijgen! Maar in werkelijkheid is het prachtig! Zo mooi, dat ik bijna hoop dat ze het niet mooi zal vinden en ik hem lekker zelf mag houden.
helaas kan ik geen foto plaatsen hier, tot ze de quilt heeft gekregen. De top is nu klaar. Binnenkort zal ik hem spannen en dan komt het quilten.



Maar vandaag doe ik lekker helemaal niks. Behalve dan genieten van de zon en de herfstgeuren.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen