vrijdag 11 mei 2012

Nieuwe ideetjes





Vandaag kreeg ik een leuk mailtje.
Ik sta al geruime tijd op de wachtlijst voor een bee.
En na de zomervakantie is er plaats op de dinsdagavond.

Ik heb er al helemaal zin in.
Het grappige is dat ik de laatste week opeens heel veel zin had in nieuwe leuke projecten. 
Ik heb al een boek besteld van een Japanse dame. 
Met van die schattige sunbonnet sue patronen.

En nu kwam deze mededeling en dat past helemaal bij mijn creatieve bui.
Sinds ik kinderen heb doe ik nog maar zo weinig. En ik merk dat ik het echt mis.
En toen zag ik dit patroon en nu ben ik helemaal verkocht!
 De stofjes en kleurtjes zijn echt helemaal Renske!
En met 2 dochters ben ik verzekerd van een mooi plekje in huis.
Ik moet nog even geduld hebben want de stofjes komen pas in juli uit. Tot die tijd ga ik lekker andere dingen maken!


3 opmerkingen:

  1. Der Quilt sieht zauberhaft aus.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Deze is echt leuk. Ik kom graag bij je kijken als je er mee begonnen bent! groetjes, wilma

    BeantwoordenVerwijderen