vrijdag 1 februari 2013

Het mysterie van de verloren ramen...


Zo zoetjes aan begin ik de smaak van het appliceren te pakken te krijgen. Op de bee hoor en zie ik zoveel prachtige dingen voorbij komen. Over een week begin ik met een cursus bij Laura's quiltatelier over appliceren om er nog wat beter in te worden. Daar kwam natuurlijk een lijst aan te pas met allemaal benodigdheden. Zoals die schattige babyspeldjes. Waar ik overigens nog niet echt aan kan wennen.



Wat wel geweldig is zijn mijn nieuwe applicatiegarens. Ik ben begonnen met wat kleuren die passen bij het project waar ik nu mee bezig ben. Wat zijn ze dun! En alleen al daardoor ziet het er zo'n stuk netter en strakker uit! En door de juiste kleuren te nemen is het echt mooier. Wat een feest!

Overigens is het nog steeds een drama om die schulprandjes te appliceren, ik hoop maar dat iedereen dat moeilijk vindt.





En zo ziet dit blok er uiteindelijk uit. Inderdaad die is nog niet klaar. Maarja bij de bee ben ik op wonderlijke manier mijn raampjes en deur 'verloren'. Iedereen heeft helpen zoeken, maar ze zijn gewoon weg. Ik hoop dat ze nog gevonden worden dus wacht nu even. Komen ze niet boven water dan knip ik nieuwe uit. Dus voor nu ben ik klaar met dit blok. Op naar de volgende!



Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen