woensdag 5 november 2014

Helemaal crazy


Soms borrelen bepaalde ideeën maanden in mijn hoofd maar wil het maar niet lukken om ze concreet te maken.
De eerste valkuil is vaak dat ik té groot wil gaan. Een quilt kleiner dan 150x150 cm lijkt me al snel niet de moeite. Voor groter heb ik helaas niet genoeg tijd. Laat staan genoeg stoffen. Bovendien staan er een paar quilts in de "wachtrij" tot ze aan de beurt zijn om gequilt te worden. 





 Kortom tijd om eens wat doelen bij te stellen. Helaas loop ik vervolgens aan tegen probleem twee. Ik zie genoeg leuke quilts (damn you pinterest!) maar ik wil geen quilt námaken, de mijne moet orgineel zijn.

Mijn hoofd borrelde zowat over! Tot ik me voornam dan maar gewoon al die projecten uit te werken en er eentje te kiezen. Je moet toch wat...

En terwijl ik zit te dubben tussen hexagonnetjes of borduurblokjes of crazy patchwork valt alles opeens op zijn plaats.


Het wordt een kleine quilt.
Met een hoop nieuwe technieken voor mij.
Dat ziet er al leuk uit, toch?

Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen